"If your horse says no, you either asked the wrong question, or asked the question wrong."

jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Kategori: Vardag

/ Fan. / Helvetes jävla skit / vet inte hur jag ska förklara. Jag känner mig helt tom, men å andra sidan - hur kan jag göra det? När hästen ändå inte var min. Men jag vet inte. Jag var så förbluffad av tanken, drömmen som skulle bli sann så jag struntade i alla "fel" som fanns på henne. Fel är fel ord. Men det fanns ett par saker som var negativa och jag såg dom inte förrens igår.
Usch. Hemsk känsla. Jag hade verkligen siktat in mig på en häst. Vad gör jag nu? Fortsätter leta? Tänk om det inte finns en häst för mig då? Om det är meningen att jag inte ska ha häst tankarna bara åker runt runt i huvudet på mig. Det var fan svårare att köpa häst än vad jag trodde....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: